Sugen





Idag har jag varit sugen på någonting hela dagen..men vet som inte vad det är jag är sugen på! Skitjobbigt!

Johan jobbar eftermiddag i veckan, jag hatar det! Det enda positiva med eftermiddagsveckan är att han har ledig fredag! Men då har han tagit på sig att jobba på lördag..men han ringde faktiskt och frågade om lov först;) Kan vara bra att få inte lite extra pengar nu..vi ska ju börja göra om lite i lägenheten och fixa Mikas rum! Hoppas på en tripp till ikea snart:D

Har ringt till skolan nu och det var ju så att jag hade kommit in..har varit lite irri för att jag inte fått veta nått..men nån hade tydligen sagt att jag blivit informerad utan att jag blivit det...plugga, hur var det man gjorde det nu då?





Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet vad jag är sugen på..SOCKER! det började bra igår kväll..skar upp lite gurk och morotsstänger och åt det..tänkte nu måste jag börja vara nyttig snart.men jag klarade det inte..tryckte en stor bit kladdkaka med grädde innan kvällen var slut..suck..hur ska man lyckas få bort dom här kilona..=P

2010-10-14 @ 07:03:22
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0